Nederlands Nederlands   English Belgique Français
Zakelijk Activering

Veelgestelde vragen

Kan ik de datum veranderen/de reservering annuleren?

Wanneer een datum gereserveerd is en bevestigd is kunt u de belevenis niet meer veranderen of terugbetaald worden. Bevestigings documenten met het reserverings/referentie nummer zullen worden gestuurd naar uw e-mail adres om de reservering te bevestigen. Wij vragen u om dit document aandachtig te lezen en om ons te contacteren als er veranderingen moeten worden gemaakt. Als een bevestiging niet is gestuurd binnen 14 dagen dan moet u ons contacteren. Bij het geval dat een persoon niet bij de reservering is wordt de cadeaubon geclassificeerd als een niet-komen-opdagen gebruikte cadeaubon.

FAQ - veel gestelde vragen
Hier vind u de informatie over het inwisselen en upgraden van uw vouchers, levertijd, het meenemen van toeschouwers, zakelijke diensten en veel meer. Alle FAQ vindt u hier
Reviews
Duo Bungee Jump in Scheveningen, Netherlands Met zijn tweeen is het een stuk minder eng! we hebben elkaar wel een beetje moed in moeten praten, maar het was achteraf gezien zeker de moeite waard! Onvergetelijk!! Linda en Lara

Onze partners
Hulp online
Hallo,
Ik ben Sophie, Heeft u problemen met het vinden van het juiste product?..