Nederlands Nederlands   English Belgique Français
Zakelijk Activering

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn belevenis veranderen?

In de meeste gevallen kunt u uw belevenis veranderen voor een ander als uw cadeaubon direct was besteld op onze website en als het nog niet geactiveerd is.
Om dit te doen volg deze instructies:

  1. Vind het product dat u wilt
  2. Klik "Koop Nu"
  3. Vul de gevraagde gegevens in
  4. Bij het betalingsscherm, type uw oude cadeaubon nummer in het "Voucher(s) inwisselen" veld
  5. Onze website zal u verzoeken het verschil te betalen als die er is
  6. Uw inwisseling is gelukt!

FAQ - veel gestelde vragen
Hier vind u de informatie over het inwisselen en upgraden van uw vouchers, levertijd, het meenemen van toeschouwers, zakelijke diensten en veel meer. Alle FAQ vindt u hier
Reviews
Paragliding Tandem Introductieles On m'a offert ce vol parapente en duo que j'ai réalisé avec succès. Cette expérience est tout simplement magique, il faut le vivre pour comprendre... Jérémi

Onze partners
Hulp online
Hallo,
Ik ben Sophie, Heeft u problemen met het vinden van het juiste product?..