Nederlands Nederlands   English Belgique Français
Zakelijk Activering

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn belevenis veranderen?

In de meeste gevallen kunt u uw belevenis veranderen voor een ander als uw cadeaubon direct was besteld op onze website en als het nog niet geactiveerd is.
Om dit te doen volg deze instructies:

  1. Vind het product dat u wilt
  2. Klik "Koop Nu"
  3. Vul de gevraagde gegevens in
  4. Bij het betalingsscherm, type uw oude cadeaubon nummer in het "Voucher(s) inwisselen" veld
  5. Onze website zal u verzoeken het verschil te betalen als die er is
  6. Uw inwisseling is gelukt!

FAQ - veel gestelde vragen
Hier vind u de informatie over het inwisselen en upgraden van uw vouchers, levertijd, het meenemen van toeschouwers, zakelijke diensten en veel meer. Alle FAQ vindt u hier
Reviews
Duiken (1 uur) zee Un univers sous-marin fascinant et une journée enrichissante. Martin

Onze partners
Hulp online
Hallo,
Ik ben Sophie, Heeft u problemen met het vinden van het juiste product?..