Nederlands Nederlands   English Belgique Français
Zakelijk Activering

Veelgestelde vragen

Ik heb een klacht

Wij verontschuldigen ons voor het feit dat er iets is misgegaan. Als u een probleem of klacht heeft tijdens uw belevenis breng het dan zo snel mogelijk ter attentie van ons management team zodat we het kunnen rechtzetten. Wij zouden graag willen dat u problemen meteen vermeldt in plaats van nadat u terug bent gekomen van uw belevenis.
Als er geen oplossing is gevonden naar uw tevredenheid op die dag stuur ons dan een klacht met alle gegevens en details inclusief uw inlos referentie nummer. Wij verzoeken u dan contact op te nemen via online e-mail formulier. Geef ons alstublieft 10 dagen voor een volledig onderzoek en antwoord.

FAQ - veel gestelde vragen
Hier vind u de informatie over het inwisselen en upgraden van uw vouchers, levertijd, het meenemen van toeschouwers, zakelijke diensten en veel meer. Alle FAQ vindt u hier
Reviews
Cadeaubox 6 flessen wijn van Marquis de Cezac Dit is echt een orgineel cadeau, foto's en teksten naar eigen keuze op de flessen. Me opa vond het een geweldig kado! Mieke

Onze partners
Hulp online
Hallo,
Ik ben Sophie, Heeft u problemen met het vinden van het juiste product?..