Nederlands Nederlands   English Belgique Français
Zakelijk Activering

Veelgestelde vragen

Kan ik de datum veranderen/de reservering annuleren?

Wanneer een datum gereserveerd is en bevestigd is kunt u de belevenis niet meer veranderen of terugbetaald worden. Bevestigings documenten met het reserverings/referentie nummer zullen worden gestuurd naar uw e-mail adres om de reservering te bevestigen. Wij vragen u om dit document aandachtig te lezen en om ons te contacteren als er veranderingen moeten worden gemaakt. Als een bevestiging niet is gestuurd binnen 14 dagen dan moet u ons contacteren. Bij het geval dat een persoon niet bij de reservering is wordt de cadeaubon geclassificeerd als een niet-komen-opdagen gebruikte cadeaubon.

FAQ - veel gestelde vragen
Hier vind u de informatie over het inwisselen en upgraden van uw vouchers, levertijd, het meenemen van toeschouwers, zakelijke diensten en veel meer. Alle FAQ vindt u hier
Reviews
Randonnée en kayak à 2 - Belgique Geweldig! Kajakken is heerlijk. We hebben erg genoten van de prachtige natuur. Brenda en Jan

Onze partners
Hulp online
Hallo,
Ik ben Sophie, Heeft u problemen met het vinden van het juiste product?..